Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

czwartek, 8 listopada 2012

Dwie białe kanki - bańki na mleko - Decoupage

Dwie białe bańki na mleko zyskały nowe szaty.
Pomalowałam je białą farbą akrylową , 
ozdobiłam transferami moich 
ulubionych starych napisów.
Na jednej z baniek prezentują się różowe a na drugiej czerwone róże.
Uchwyty i pokrywki zostały pocieniowane.
Całość polakierowałam lakierem bezbarwnym z połyskiem.
I już mogą być używane jako pojemniki do przechowywania ciastek , innych słodyczy 
a może przyborów kosmetycznych.
Jak kto sobie wymarzy :)

Tak wyglądały gdy je kupiłam ...



i po tym jak dostały się w moje rączki :)















5 komentarzy:

Jagoda pisze...

ładniusie- moja ciągle czeka w kolejce na decou ; bardzo podoba mi się Twoja duża szafa
super ja zrobiłaś ; jejku usuń tą weryfikacje obrazkową

Anonimowy pisze...

CIOCIE KLOCIE Z KIELC SĄ ZACHWYCONE! ZAPRASZAMY DO NAS NA FB!

Alaksa pisze...

Bardzo ładne banieczki - super, że nadajesz starociom drugie życie.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję , za wszystkie komentarze :)Miło mi że Wam się podobają moje prace :)

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne bańki.Też muszę swoją odnowić

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.