Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 27 stycznia 2013

Stare żelazko na węgiel - Podróż do Francji - Decoupage


Zdobyłam kolejne żelazko.
Stare , żeliwne i trochę zaniedbane.
Postanowiłam nadać mu trochę szyku i elegancji.
Dość długo stało sobie u mnie w składziku 
czekając na wenę twórczą.

Wreszcie nadeszła...:)






Żelazko ozdobiłam "wydzierankami "
ze starej francuskiej książki .
Z serwetki z motywem francuskim 
wybrałam niektóre elementy :
kompas , wieżę  Eiffla , walizkę 
i kilka innych.





Wieczko pokrył kobierzec herbacianych róż.
Uchwyt zostawiłam naturalny.
Dodałam cienie ,
polakierowałam wieloma warstwami
lakieru bezbarwnego z połyskiem.



I tak oto stare żelazko na węgiel
zyskało nową szatę :)




 Może teraz być niebanalną ozdobą mieszkania 
a także schowkiem na drobiazgi 
gdyż środek jest pusty.



Dziękuję za odwiedziny w moim małym świecie :)
Pozdrawiam  , Basia .



3 komentarze:

Jagoda pisze...

super to żelazko,chyba fajniejsze od poprzedniego, też na takie "poluje" ale na razie bezskutecznie

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie :)
Zajrzyj na Allegro - widziałam tam kilka.
Pozdrawiam ;)

Mangosia pisze...

Żelazko "z duszą" piękne i fajnie, że można w nim coś schować:)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.