Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 25 października 2013

Kufel - szarości , motyl i efekt metalu - Decoupage

Gdzieś głęboko w zakamarkach mojego kredensu stał sobie stary kufel.Czekał zapomniany na przypływ weny twórczej.
  Ostatnio przeglądając internet trafiłam przypadkiem  do Owoce mojej wyobraźni
Btw właścicielki bloga z przepięknymi pracami :) W jednym z postów opisana jest ramka - efekt metalu.
Postanowiłam wypróbować swoich sił w tej technice.Padło na kufel ponieważ uchwyt ma bardzo ciekawy kształt.Nie miałam wszystkich potrzebnych preparatów 
(myślę tutaj o specjalistycznym kleju ).Wykorzystałam więc w tym celu poczciwy klej Magic.Spisał się bardzo dobrze.Do ozdobienia kufla wykorzystałam serwetkę z motylem.Kufel może być uzupełnieniem pudełka które ostatnio ozdabiałam.
Pudełko można obejrzeć Tutaj 
Domalowałam delikatne cienie .Uchwyt przetarłam czarną farbą oraz delikatnie srebrną pozłotą.Całość polakierowałam lakierem bezbarwnym.

Myślę ,że jak na pierwszy raz - całkiem nieźle mi się udało takie nietypowe dla mnie zdobienie :)
Kufel nie był zbyt wdzięcznym modelem jeśli chodzi o sesję.Wreszcie udało mi się zrobić względnie dobre zdjęcia." Na żywo " prezentuje się o wiele lepiej.Musicie mi uwierzyć na słowo ;) 
Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie w ten cieplutki jesienny wieczór , Basia.












5 komentarzy:

Ania Pawlak pisze...

świetny kufel, cieszę się że się pochwaliłaś swoim pierwszym kuciem :-) pięknie Ci to wyszło :-) pozdrowionka

Ania

Basia Zernek pisze...

Niezmiernie mi miło :)
Dziękuję ślicznie , pozdrawiam cieplutko :)

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Bardzo ładny komplet, kufel wyszedł rewelacyjnie, pięknie skomponowane zdjęcia, pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie za uznanie - staram się :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Anonimowy pisze...

Specjalnym klejem do decoupage klei się jednak zdecydowanie łatwiej :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.