Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 15 listopada 2013

Kuferek - przybornik na kosmetyczne drobiazgi - róże i transfery - Decoupage

Zmiany , zmiany i jeszcze raz zmiany ... :)

Latem ozdabiałam kuferek kosmetyczny.
Całkiem pierwotnie był koloru bordowego.Pomalowałam go białą farbą , dodałam róże i starofrancuskie napisy.Zabezpieczyłam lakierem bezbarwnym.Wymyśliłam sobie , że domaluję konturówką czarne reliefy.
Odstawiłam kuferek i zajęłam się innymi pracami.
Stał tak sobie z boku i zbierał kurz.
Niestety nie zachowało się żadne zdjęcie kuferka w bieli.
Stwierdziłam , że troszkę już mam dość bieli 
w moich pracach .
Wydało mi się to trochę nudne i za pomocą bituminy ( inaczej bejcy postarzającej ) przyciemniłam kuferek na brąz.
Spodobał mi się bardziej .Ale znów poszedł w odstawkę...






Ostatnio miałam okazję komentować wpis na innym blogu.
Właścicielka opisywała zmiany jakie przechodziła jej ramka z lustrem.
Jakbym czytała o sobie.Oczami wyobraźni widziałam jak co jakiś czas zostają 
wprowadzane poprawki bądź zupełnie inny wygląd przedmiotu.
To co na wstępie się podobało po jakimś czasie mierzi a następne wcielenie 
wydaje się być tym ostatecznym :)

Zabawne jest to , że komentując jej wpis , opisywany przeze mnie w tej chwili 
kuferek właśnie przechodził kolejną metamorfozę :)








Kuferek znów jest jasny.Pomalowałam go akrylem - pastelowa orchidea - metodą tzw. suchego pędzla.Raziły mnie trochę te czarne reliefy.Z tyłu całkiem zamalowałam transfer.
W zamian domalowałam w tym miejscu białe reliefy.
Btw stwierdziłam , iż jednym z lepszych zakupów jaki zrobiłam ostatnio jest biała konturówka.
Świetnie mi się z nią pracuje.
Przy różach domalowałam brązowe cienie i delikatne białe kontury.
Ta wersja  kuferka  - kosmetyczki jest zdecydowanie ostateczna  :)
Jest taki elegancki i czyściutki.
Tak przy okazji -  będę musiała pomyśleć nad innym aparatem.W rzeczywistości kuferek prezentuje się o wiele ładniej co niekoniecznie widać na zdjęciach.









Chętnie poznam Wasze opinie.
Życzę miłego wieczoru i do następnego wpisu :) Pozdrawiam serdecznie , Basia


10 komentarzy:

Unknown pisze...

Ślicznie się prezentuje:) Pozdrawiam:)

Unknown pisze...


super :) zupełnie coś nowego. Gratulacje :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję - miło mi , że Wam się podoba :)

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Ta wersja bardziej mi się podoba, kuferek jest piękny, pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Mnie też ;) Dziękuję i pozdrawiam :)

Poddasze Decouart pisze...

Też często tak mam,że zatrzymuję się w połowie pracy, bo ciągle coś mi nie gra. Dopiero po jakimś czasie przychodzi pomysł ostatecznej wersji. Basiu, świetna praca, bardzo ciekawa kolorystycznie. Na pewno opłaciło się poświęcić kuferkowi dodatkowy czas. Piękny efekt! Pozdrawiam, Ania :)

babajaga05 - decoupage i inne ... pisze...

Fajna metamorfoza bloga! Pozdrawiam

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Podejrzewam , że gdyby nie te " nieudane" wersje niektórych prac nie byłoby takiego efektu.Warto czasem coś zmienić.Cieszę się , że Ci się podoba.
Pozdrawiam :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :)
Namęczyłam się wczoraj - jestem z siebie dumna bo "za moich czasów " ;) nie uczyliśmy się w szkole informatyki.
Cieszę się , że Ci się podoba , pozdrawiam :)

DecoEvi pisze...

Wow, jakie cudności!!! Piękne prace. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://evikowo.blogspot.com/

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.