Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 31 stycznia 2014

Drewniany listownik - biel , transfery i róże - Decoupage.

Witajcie :) 
Wreszcie udało mi się dokończyć jak ja go nazywam - listownik do kompletu z chustecznikiem z poprzedniego postu : Tutaj
Drewniany pojemnik nazwałam listownikiem ponieważ kojarzy mi się z przechowywaniem korespondencji ,
ale spokojnie można by  nim przechowywać zupełnie inne przedmioty.Książki , gazety a może wełnę do robótek ręcznych ...
To już pozostawiam inwencji jego nowej , przemiłej właścicielce :) 
Jestem przekonana , że wymyśli coś oryginalnego oraz będzie długo służył i cieszył oczy.
Pierwotnie miał kolor ciemnego brązu.Podczas ozdabiania chustecznika zaświtała w mojej głowie myśl aby te dwa przedmioty tworzyły komplet .
Pomalowałam go na biało.Dodałam transfery i te przepiękne ciemno różowe róże.
Na bocznych ściankach " zawiesiłam " klatki z ptaszkami.Czarne wstążeczki domalowałam konturówką.
Aby troszkę ożywić listownik spód wykleiłam filcem w kolorze zbliżonym do róż.
Całość oczywiście polakierowałam lakierem z połyskiem.
Zdjęcia nie wyszły zbyt rewelacyjnie , ale mimo wszystko zapraszam do galerii .
Pozdrawiam cieplutko , Basia.











W komplecie z chustecznikiem 







9 komentarzy:

dalkini pisze...

piękny komplet i taki romantyczny.pozdrawiam

Basia Zernek pisze...

Bardzo mi miło , że tak się spodobał.Pozdrawiam :)

Renata pisze...

Niesamowity jest ten komplet. Uwielbiam Twoje prace, są takie dopracowane w każdym najdrobniejszym szczególiku. Pozdrawiam serdecznie.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie za odwiedziny i tak miłe słowa :)
Pozdrawiam cieplutko .

Unknown pisze...

Przepiękny komplet :))
Jejku takie cuda powstają u Ciebie, naprawdę jestem pod wrażeniem :)
Zapraszam do mnie :
http://moja-wytwarzalnia.blogspot.com/
Pozdrawiam ciepło i życzę weny :)

Żeby było kolorowo pisze...

Piękny komplecik, te róże są rzeczywiście zachwycające, aż mi się chce coś z różami zrobić natychmiast :) Połączenie z grafikami jest super.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję ślicznie :)
Już zajrzałam do Ciebie.Te laleczki są super.
Pozdrawiam :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję pięknie :)
Nie da się ukryć , że róże to jedne z moich ulubionych kwiatów ;)
Już jestem ciekawa Twoich jak zawsze prześlicznych prac.
Pozdrawiam :)

Decobakcyl pisze...

Bardzo piękny komplet. Niezwykły!

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.