Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

sobota, 15 lutego 2014

Drewniana skrzynka - Grecka Bogini - Decoupage

Witajcie kochani :) 

Tym razem praca w troszkę innym klimacie.Drewniana skrzynka z wizerunkiem greckiej bogini.
Skrzynka z surowego drewna okryła się  "szatą " antycznych atrybutów.Znalazły się na niej posągi wcześniej już wspomnianej jakiejś greckiej bogini , kolumny , Panteon , płaskorzeźby oraz monety.
Wcześniej pomalowałam ją farbą w kolorze kości słoniowej.Brzegi pocieniowałam bituminą.
Całość pokryłam lakierem bezbarwnym z połyskiem.
A tak oto prezentuje się skrzynka w całej okazałości..
Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.











I coś co mam nadzieje poprawi Wam humor :)
Też troszkę w greckich klimatach ...


2 komentarze:

Renata pisze...

Bardzo klimatyczna, piękna skrzynka. Pozdrawiam.

gembula pisze...

Super efekt! Zapraszam na moje decoupage'owo-serwetkowe candy!

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.