Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 25 marca 2014

Chustecznik - szarości , "koronki " i róże w stylu vintage - Decoupage

Witajcie ponownie :) 
Od mojej przemiłej Halinki dostałam jakiś czas temu zamówienie na kolejny chustecznik.
Tym razem miał być w odcieniach szarości  z jaśniejszymi różami niż ostatnio i oczywiście z transferami.
Postanowiłam ozdobić go troszkę inaczej niż do tej pory.
Wstępnie pomalowałam chustecznik w kolorze szarym lecz dodałam delikatnie , minimalnie beż.
Kolor wyszedł całkiem ciekawy :)
Narożniki ozdobiłam motywem " koronki " .
Kompozycji dopełniają moje ulubione róże w jaśniejszym odcieniu różu jak już wcześniej wspomniałam.
Nie mogło zabraknąć również transferu.
Początkowo planowałam dodać jakiś starofrancuski bądź angielski napis , ale pomyślałam , że już wiele razy ozdabiałam w ten sposób ze trzy chusteczniki.
Aby coś urozmaicić dodałam po prostu grafikę.Napis na niej pasuje idealnie ponieważ i Halinka i ja uwielbiamy styl vintage więc jest zgodny z prawdą ;) 
Środek pomalowałam akrylem w kolorze gorzkiej czekolady.
Lakierowanie , szlifowanie ...znów lakierowanie , szlifowanie ... oraz cienie i lakierowanie... ;)
A tak prezentuje się chustecznik w nowej krasie .
Życzę miłego , słonecznego choć zimnego marcowego popołudnia i zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.





















8 komentarzy:

Unknown pisze...

Robisz tak śliczne prace ze czekam z niecierpliwoscia na kazdy kolejny wpis. Chustecznik przesliczny.

Basia Zernek pisze...

Dziękuje pięknie :) Do kompletu będzie jeszcze etui na okulary ,
Pozdrawiam serdecznie :)

Kasia Kowalska (www.madebykate.pl) pisze...

Chustecznik cudniusieńki :-) bardzo dobre połączenie kolorów, jest dobry kontrast.
Pozdrawiam!

Basia Zernek pisze...

Dziękuję :) Bardzo mi miło , że to co robię komuś się podoba ,
pozdrawiam serdecznie :)

Veroslawa pisze...

To jest mój absolutny faworyt! Po prostu nic dodać nic ująć. Masz niezwykły talent :)

eda pisze...

Witaj! Przepiękne prace robisz :) Podziwiam na FB i tutaj trafiam w końcu. Jestem pod wielkim wrażeniem, uwielbiam takie połączenia motywów. Tu wszystko gra tak pięknie :) Podziwiam i chylę czoła :) Pozdrawiam, Edyta

Basia Zernek pisze...

Ogromnie mnie cieszy Twoja opinia :) Dziękuję ślicznie i zapraszam częściej.Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Przepiękny! Kolorystyka bajeczna!

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.