Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 28 maja 2014

Walizka w stylu retro - zdjęcia w sepii - Decoupage.

Witajcie :) 
Dziś chciałam Wam zaprezentować kolejną starą walizkę w nowej odsłonie.
Dość dawno temu odkupiłam okazyjnie starą walizkę od przesympatycznej mieszkanki Radzionkowa.
Walizka jak przypuszczam przeznaczona była do przechowywania maszyny do szycia.
Przywiozłam walizkę do domu , odstawiłam na bok i zajęłam się ozdabianiem kompletu kuchennego w bieli.
Potem nadeszły inne zamówienia a walizka czekała dalej na swoją kolej.
Czasem spoglądałam w jej kierunku , ale wena nie nadchodziła .
W ostatni weekend wybrałam się na  "wycieczkę" do Gliwic ...
Podjęłam się podwiezienia naszego persa do nowej właścicielki.
Pani okazała się mocno niepoważną osobą.Gdy dojechałam na miejsce nagle stracilłam z nią wszelki kontakt i ...postanowiłam wrócić do domu.Po drodze wstąpiłam na chwilę do Plejady .Myślę sobie : Zobaczę co tam można ciekawego pooglądać do decu :)
Wpadł mi w oko papier ryżowy ze starymi fotografiami .
Chwilę pomyślałam i już wiedziałam co nim ozdobię .
Oczywiście wspomnianą walizkę.
Jak pomyślałam tak też zrobiłam .To był impuls :) 
Wcześniej nie mogłam się zdecydować co do ostatecznego wyglądu walizki 
teraz nowy image powstał w jedno popołudnie. 
Czesiu już znalazł przemiłych i odpowiedzialnych człowieków , więc mogę spać spokojnie 
a Was zapraszam do galerii i na małą wędrówkę po Bytomiu :) 
Pozdrawiam serdecznie , Basia.


Before 


After



Widok na ul.Dworcową 


Park Miejski okolice Urzędu Miasta.



Park Miejski - kącik dla szachistów.








10 komentarzy:

MamaKinga pisze...

Cudowna walizeczka, świetny pomysł na jej ozdobienie. I fajnie że kotek trafiła jednak w dobre ręce
Widocznie tamta Pani nie była Go warta:)

Unknown pisze...

Wspaniała walizka, muszę się chyba wybrać do Plejady skoro tam takie fajne pomysły powstają :)

taternik pisze...

walizka wygląda świetnie, powiedz mi tylko jak z praktyką? z noszeniem?

Basia Zernek pisze...

Dziękuję bardzo :) Tak sobie teraz myślę , że może ktoś z rodziny tej Pani nie był zbytnio chętny na przyjęcie Czesia a ona nie potrafiła się przeciwstawić.W każdym razie widocznie tak miało być :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję bardzo :) Koniecznie ! Widać wena nadchodzi czasem i w takich miejscach :)

Basia Zernek pisze...

Dziękuję bardzo :) Walizka jest dość lekka.Przemierzyłam z nią pół Bytomia i wcale tego nie odczułam.

Anonimowy pisze...

witam tu znowu puck sie klania walizeczka cudowna miasteczko piekne a ten kuferek ponizej obledny pozdrawiam i dozobaczenia.

Wiewiórka pisze...

Ale klimatyczny gadżecik! Pięknie to wszystko dobrane.Skąd Ty bierzesz takie stare skarby?

Basia Zernek pisze...

Bardzo się cieszę , że moje prace i wirtualne wycieczki po mieście się podobają :)
Pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Dziękuję pięknie :) A różnie to bywa.Czasem odwiedzam jakieś targi staroci a czasami "niucham " po internecie.Zdarza się też , że znajdę coś u siebie w składziku.
Pozdrawiam :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.