Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

piątek, 29 sierpnia 2014

Etui na okulary - Bistro de Paris - Decoupage


Bistro – niewielki, często zajmujący narożny budynek lokal gastronomiczny w Paryżu, który jest specyficzną kombinacją restauracji z barem i kawiarnią.

Zazwyczaj w paryskich bistrach panuje klimat luźnej elegancji, który odróżnia te lokale od typowych, poważnych restauracji. Jest to zwykle miejsce, gdzie można zarówno przekąsić coś „na szybko” przy kontuarze baru, popijając lampką wina albo filiżanką kawy, jak i zjeść pełen obiad przy małym, okrągłym stoliku. Charakterystyczną cechą bistr paryskich są przeszklone ściany uchylne, które latem są otwierane na oścież, tak aby „ulica wchodziła do wnętrza lokalu”.
Tyle za Wikipedią :) Klik

Witajcie :) 
To fakt w paryskich Bisto panuje świetny klimat.Miałam okazję się przekonać.Kawę podają wyśmienitą .
Już śpieszę z wyjaśnieniem  dlaczego nawiązuję do paryskiego Bistro.
Ostatnio prezentowałam podkładki z paryskim gazeciarzem a tym razem pozostając w paryskich klimatach pochwalę się etui na okulary.Etui jest bardzo oryginalne.Zamykane na zamek błyskawiczny.Wykonane ze skóry.Pierwotnie było w kolorze czarnym.Jak to się często u mnie zdarza musiało odleżeć jakiś czas i poczekać na swoją kolej ... 
Wraz z paryskimi dziennikami , których użyłam do ozdobienia podkładek otrzymałam w prezencie od mojego przemiłego znajomego dwie paczki francuskich serwetek -  muach :*
Tak sobie wymyśliłam , że jedną z serwetek ozdobię to własnie etui. Drugie ( ozdobione ) czeka na swoją chwilę aby niebawem pokazać je szerszej publiczności.A wracając do nowego wcielenia starego etui myślę,że serwetka spisała się bardzo dobrze i jeszcze będzie zdobić niejeden przedmiot.Być może związany z paryskim Bisto.Kto wie ?Poczekam tylko na wenę ;)
Tymczasem zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.












2 komentarze:

Renata pisze...

Śliczny, bardzo klimatyczny. Pozdrawiam.

Basia Zernek pisze...

Cieszę się , że Ci się podoba :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.