Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

wtorek, 30 września 2014

Mademoiselle et Monsieur - kolejna walizka w tylu retro - Decoupage.

Witajcie :) 
Tak sobie siedzę i myślę , że ja to mam niezłe szczęście do poznawania sympatycznych ludziów :)
W nie tak bardzo odległej przeszłości miałam okazję spotkać na swojej drodze przesympatyczną panią Agnieszkę.Odkupiłam od niej kilka staroci.Stoją sobie spokojnie w mojej pracowni i czekają na przypływ weny.Przyjdzie i na nie czas... ;) Dostałam od niej w prezencie starą , kartonową walizeczkę.Żałuję , że nie zrobiłam jej zdjęcia przed.Była w dość opłakanym stanie.Narożniki i zamki zardzewiałe.Jeden zamek trochę zepsuty.Taka mała kupka nieszczęścia.Pani Agnieszka podała mi ją ze słowami : Jestem pewna , że wyczaruje Pani z niej jakieś cudeńko.Mam nadzieję , że choć trochę mi się to udało ?
Wróciłam do domu i wzięłam rzeczoną walizeczkę w obroty :)Wstępnie pomalowałam na biało i zaczęła się mała burza mózgu.Boki nie były zniszczone , ale postanowiłam okleić je dla ciekawszego efektu  kanwą.
Brzegi pomalowałam na beżowo.Dodałam grafiki atrybutów wykwintnej Damy oraz eleganckiego Gentlemena .Jedna strona dla Pań druga dla Panów.Z samymi grafikami było trochę nudno.Dodałam więc moje ulubione transfery.Starałam się dopasować je epokowo i tematycznie.Pozostał jeszcze do poprawienia środek walizeczki.Trochę szkoda mi było pozbywać się papieru , którym był oklejony ale nie był w zbyt dobrej kondycji i trzeba było się go pozbyć.Wpadł mi do głowy pewien pomysł.Jeśli walizka z zewnątrz nawiązuje do mody to i środek wypadałoby jakoś zgrabnie połączyć.
I nagle olśnienie :)Stare wykroje!Łatwiej wymyślić trudniej zrobić.W domu niestety nie posiadałam.Rzuciłam hasło na fb.Odezwała się kolejna dobra duszyczka Madzia.Ale ona niestety mieszka za daleko a ja chciałam je mieć już ...Musiałam się wstrzymać do następnego dnia.W pobliskim Antykwariacie zdobyłam odpowiednie.Niestety nie są francuskie lecz kolorystyką wpasowały się idealnie.
Dodałam jeszcze przy uchwytach kokardy z juty.Naprawiłam zamek i oto jest - kolejna walizka uratowana od śmietnika :)
Można w niej z powodzeniem przechowywać książki , widokówki , listy  a może stare modowe gazety ? 

A co Wy sądzicie o kolejnej walizce w stylu retro ? 
Zapraszam do galerii.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru, Basia.
















9 komentarzy:

Unknown pisze...

Cudeńko wiesz..? Nie widziałąm chyba nic ładniejszego nigdy!

Anonimowy pisze...

to się nazywa dopiero cudeńko!:)

Lana pisze...

Very neat work!!! What do you with your items after you decorate? Do you have a shop?

Lucek pisze...

Przepiękna ta walizka

Basia Zernek pisze...

Bardzo mi miło :) Dziękuję.

Basia Zernek pisze...

Cieszę się , że Ci się podoba :) Dziękuję.

Basia Zernek pisze...

I'm glad that you like it :) In general, I issue the majority for sale. At the top of the page is a bar of pages where you can purchase my work. Yours :)

Basia Zernek pisze...

Jest mi ogromnie miło czytać takie opinie :) Dziękuję .

Unknown pisze...

Rewelacyjnie wyszła ta walizka :) Dostała nowe życie i to w jakim stylu :)

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.