Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

poniedziałek, 21 marca 2016

Kuferek na biżuterię w kolorze ecru i graficie.Róża retro , krateczki i cieniowania - Decoupage.

Witajcie :) 
Nie nie macie deja vu.
Niedawno chwaliłam się kuferkiem - szkatułką w beżach i złocie.
Ta jest identyczna w kształcie ale tym razem w innych barwach.
Będzie jeszcze trzecia tylko muszę pomyśleć jak ją ozdobić.
Znów na wieczku pojawiła się róża.Może i oklepany kwiat lecz ja je bardzo lubię ;) 
Chwilę zastanawiałam się jak ozdobić dolną część kuferka i wreszcie zdecydowałam się na uroczą grafitowo białą krateczkę wykończoną imitacją koronki.
Brzegi kuferka pocieniowałam czernią.Zapięcia i zawiasy też przyciemniłam aby lepiej pasowały do całości.Pozostało tylko wylakierować kuferek na błysk.
Kiedy był już praktycznie gotowy wpadła w moje ręce czarna taśma z cyrkoniami.
Pomyślałam sobie , że kuferek zyska na elegancji i okleiłam brzeg wieczka oraz tak samo wykończyłam brzeg drugiej części kuferka.
Niestety nie udało mi się uchwycić połysku "cyrkonii" - możecie mi wierzyć na słowo - mienią się ;)

Zapraszam do galerii.

Polecam również inne moje posty.
Pozdrawiam serdecznie Basia.















Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.