Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

środa, 9 marca 2016

Szkatułka retro - delikatne róże , ornamenty i dużo złota.Decoupage.

Witajcie :) 
Kolejny dzień i kolejna szkatułka na biżuterię doczekała się nowej szaty.
Tym razem postanowiłam ją ozdobić w bardziej ciepłe barwy.
Kanwą jest beżowa farba kredowa.
Na wieczku pojawiły się moje ulubione delikatne róże a w narożnikach boków 
serwetkowe ornamenty.
Okucia i wszelkie łączenia pozłociłam.
Dodałam nakropienia.Brzegi przetarłam złotem.
W narożnikach domalowałam nieduże reliefy.Z tyłu szkatułki również pojawiło się ich kilka.
Środek zostawiłam w oryginalnej barwie.Taki kolor miała wcześniej szkatułka.
Bez malowania jest bardziej kontrastowo.
trochę się obawiałam sesyji.Złocenia często są trudne do uchwycenia.
Tym razem w miarę się udało.Jestem zadowolona z efektu.
Z ostatecznego wyglądu szkatułki również ;) 
Miało być skromnie a wyszło barokowo ociekająco złotem ...
Co ja poradzę , że bardzo lubię takie klimaty.

Zapraszam do galerii.

Życzę miłego dnia i zapraszam również do  odwiedzenia innych moich postów.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.















Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.