Stronyhttps://allegro.pl/uzytkownik/Bella_Luna2

Follow me :)

niedziela, 22 stycznia 2017

Spersonalizowane etui na okulary - prezent na Dzień Babci i Dziadka .Decoupage

Witajcie  :) 
Znalazłam chwilkę aby pochwalić się nowymi pracami.
Powinnam w sumie pokazać inne etui ale z przyczyn technicznych pojawią się tutaj w późniejszym czasie ;) 
Końcówka roku jak i początek przywitał mnie prośbami o ozdobienie etui na okulary.
Tematyka była różnorodna , ale o tym przy innej okazji.
Kilka dni temu napisała do mnie mama tego słodkiego brzdąca ( mozaika to ochrona danych osobowych ) z prośbą aby ozdobić cztery etui z jego podobizną.
Etui były prezentami na wczorajsze i dzisiejsze święto : Dzień Babci i Dzień Dziadka.
Przeniosłam fotki transferem.Wtopiłam je w tło.
Etui miały się jakoś różnić więc wymyśliłam , że odróżniać je będą spody.
Pomalowałam je na kolory które występują też w tle zdjęć.Gładkie były troszkę smutne więc dodałam nakropienia aby je troszkę ożywić.Wylakierowałam na wysoki połysk.
Mam nadzieję , że będą miłym a na pewno praktycznym prezentem.

Zapraszam do galerii.
Pozdrawiam serdecznie , Basia.










Brak komentarzy:

.

Wszystkie zdjęcia prac są mojego autorstwa.Możesz je udostpniać bez mojej zgody. Pamiętaj jednak, żeby podać ich źróło :) Chcesz wzorować się na moim projekcie - zostaw przy swojej pracy link do tego bloga.Pozdrawiam :)

.

.
.